BARCELONA
Actualment no disposo de masmorra pròpia i a Barcelona faig les sessions a The Wicked Place, un local de confiança on em sento com a casa. Aquí pots veure més informació sobre aquest espai. Si la zona no et va bé, també podem trobar-nos aquí.
Si estàs allotjat a un hotel i vols realitzar la sessió allà, puc venir i fer la sessió allà. Així mateix, pots reservar una habitació per hores a qualsevol dels hotels que trobaràs a aquest enllaç.
També realitzo desplaçaments a qualsevol ciutat d’Europa i acompanyament a viatges d’oci o negoci, consulta’m condicions per aquesta opció.
LONDRES
A Londres, depenent de la localització que ens quadri millor, et proposaré una masmorra o una altra de les que m’han recomanat. Si la sessió no requereix de molta infraestructura i vols realitzar-la a l’habitació del teu hotel, puc venir allà.
Si vols reservar una habitació d’hotel per unes hores, pots mirar aquest enllaç .
Si tens qualsevol dubte, pots escriure’m a mistressfoska@gmail.com o per Telegram a @MistressFoska